Mistä vastapainopusseja salamajalustalle

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
Vastaa Viestiin
Juha74
Viestit: 294
Liittynyt: Elo 05, 2004 17 : 47

Mistä vastapainopusseja salamajalustalle

Viesti Kirjoittaja Juha74 »

Moikka,

Onko heittää vinkkejä, että mistä voisin hommata vastapainopusseja salamajalustalle? Kaapissakaan ei ole mitään vahvaa pussia, josta voisin itse kyhätä säkit täyttämällä ne vaikka hiekalla. Yritin hakea kuukkelista, mutta tuloksetta. Asun Helsingissä, mutta postilla säkit kulkee tänne tietty mistä vaan.

Kiitti taas.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Mikael K.
Viestit: 2567
Liittynyt: Helmi 23, 2005 16 : 25
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael K. »

Jos sinulla on vanhoja farkkuja tallella niin leikkaa niistä lahkeet irti ja täytä hiekalla. Tietty ne pitää ensiksi ommella kiinni. Toinen vaihtoehto on käyttää muovisia mehupulloja jos niitä on varastossa. Niihin vain vettä sisälle. Tyhjinä ne on kevyet kantaa. Jos jostakin löytyy sellaisia joustavia kanistereita, jotka menevät pieneen tilaan tyhjinä niin nekin toimivat.
Ola24
Viestit: 76
Liittynyt: Touko 14, 2012 22 : 18

Viesti Kirjoittaja Ola24 »

Alkosta saat halvalla tyylikkään kankaisen pikkukassin johon voi laittaa vaikka niitä vedellä täytettyjä puolentoista litran limupulloja :)
classicw
Viestit: 33
Liittynyt: Joulu 27, 2009 17 : 21

Viesti Kirjoittaja classicw »

Kokeile laittaa googleen hakusanaksi

vanguard kivipussi
Maxi
Viestit: 1093
Liittynyt: Touko 05, 2005 12 : 12
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Maxi »

Manfrotton orkkispusseja saa thomann.de:stä suhteelisen halvalla.
Guzmo
Viestit: 2041
Liittynyt: Joulu 14, 2005 20 : 25
Paikkakunta: Narnia

Viesti Kirjoittaja Guzmo »

Löytyy kaupoista hakusanalla "sandbag". Tyhjät hiekkasäkit maksaa noin 10-20€/kpl. En lähtisi ompelemaan itse kun ovat puoli-ilmaisia. Retkikäyttöön mikä tahansa hiekalla/vedellä täytettävä pussi tai astia ajaa saman asian. Geniksen voi myös ripustaa jalustaan painoksi.
simoj
Viestit: 197
Liittynyt: Heinä 05, 2005 14 : 37
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja simoj »

Tarviiko olla säkki? Ite olen käyttänyt ihan tuollaista vastapainoa http://www.telefoto.fi/tuote/670/4652/m ... nterweight Mutta tietty jos kamoja joutuu kilometritolkulla kanniskelemaan niin säkki on kätevämpi.
MTH
Viestit: 118
Liittynyt: Touko 04, 2003 11 : 15
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MTH »

Avokid
Viestit: 5514
Liittynyt: Elo 14, 2006 14 : 56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Avokid »

Ite olen napannut sopivan kokoisen kahvakuulan mukaan. 16kg kuulaan kun kiinnittää jalustan niin vähän isompikaan lapsi ei kompastuessaan kaada jalustaa ja emännältä löytyy pienempiä vaikka vastapainoksi :)
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
paaton
Viestit: 6280
Liittynyt: Elo 02, 2010 7 : 30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja paaton »

Avokid kirjoitti:Ite olen napannut sopivan kokoisen kahvakuulan mukaan. 16kg kuulaan kun kiinnittää jalustan niin vähän isompikaan lapsi ei kompastuessaan kaada jalustaa ja emännältä löytyy pienempiä vaikka vastapainoksi :)


Sika näppärä ratkaisu vaelluksella. :) Tai ainahan ne voi pakata vaimon reppuun. Kannataa ehkä varautua lämpimällä makuupussilla ensimmäistä yöpymistä varten.
markkuhy
Viestit: 113
Liittynyt: Maalis 17, 2010 21 : 15

Viesti Kirjoittaja markkuhy »

Käviskö nilkka/rannepainot?
Canonia ja muuta, paljon turhaakin...
Vastaa Viestiin