Potkalta uusi Lightroom-opas

Kirjat/lehdet, näyttelyt, TV-ohjelmat, messut, kurssit, opiskelu ...
Vastaa Viestiin
kairaba
Viestit: 161
Liittynyt: Joulu 12, 2004 10 : 05
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kairaba »

JLN kirjoitti:Tänään oli kirja oven takana :)
Mitä...onko kirja JO ilmestynyt? Tilasin ja maksoin Docentoon 21.10.2010 ja sen jälkeen ei ole sieltä mitään kuulunut, mutta hienoa jos se olisi vihdoinkin ilmestynyt. Kohta vaihtuu softa jo Lightroom 4.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
TTH
Viestit: 165
Liittynyt: Elo 03, 2005 10 : 39

Viesti Kirjoittaja TTH »

kairaba kirjoitti: Mitä...onko kirja JO ilmestynyt? Tilasin ja maksoin Docentoon 21.10.2010 ja sen jälkeen ei ole sieltä mitään kuulunut, mutta hienoa jos se olisi vihdoinkin ilmestynyt. Kohta vaihtuu softa jo Lightroom 4.
Minulle tuli ennakkoon tilattu kirja perjantaina.

Hyvää kannattaa odottaa. Kiitos Pekalle todella hyvästä kirjasta!
ppotka
Viestit: 2419
Liittynyt: Elo 09, 2005 20 : 16
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ppotka »

TTH kirjoitti:
kairaba kirjoitti: Mitä...onko kirja JO ilmestynyt? Tilasin ja maksoin Docentoon 21.10.2010 ja sen jälkeen ei ole sieltä mitään kuulunut, mutta hienoa jos se olisi vihdoinkin ilmestynyt. Kohta vaihtuu softa jo Lightroom 4.
Minulle tuli ennakkoon tilattu kirja perjantaina.

Hyvää kannattaa odottaa. Kiitos Pekalle todella hyvästä kirjasta!
Hienoa, jos kirja täyttää tarpeensa. :-)

Joo, siinä oli yksi firma lopetettavana, kirjaa päätettiin laajentaa 100 sivulla, muutettiin näkökulmaa edelliseen nähden, ja taittokin vie aikansa...pelkkänä edellisen päivityksenä olisi tullut nopeammin. Näin tuli kuitenkin paljon parempi opus.

-p-
pekkapotka.com
itu
Viestit: 1250
Liittynyt: Elo 05, 2008 0 : 51

Viesti Kirjoittaja itu »

Olen lukenut Kelbyn kirjaa LR:stä mutta se on sisällöltään niin vaatimaton. Ostin Kuva & kamera -messuilta PP:n opuksen (LR5) ns. muuten vain ja heitin jo toisena lukupäivänä Kelbyn kirjan roskikseen (kirjapuolella ollut kollega katsoi kauhistuneena, joten ongin sen pois ja vein toiseen, kulman takana olevaan roskikseen).

Kiitos hienosta tuotoksesta. Hyvä lukea ja vinkkejä löytyy hyödynnettäväksi asti. Jos jostain pitää narista, niin kannen grafiikan voisi teipata piiloon ja tavutus on kuin Hesarista mutta sisältö on täyttä asiaa.
Vastaa Viestiin