Canon m sarjan obtiikkaa

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
marcoham
Viestit: 2
Liittynyt: Helmi 15, 2016 17 : 41

Canon m sarjan obtiikkaa

Viesti Kirjoittaja marcoham »

Hei olisiko jollain apuja, käykö canon eos m kameraan , Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II Canon, objektiivi.
Marco
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jka71
Viestit: 2019
Liittynyt: Loka 14, 2004 16 : 00
Viesti:

Re: Canon m sarjan obtiikkaa

Viesti Kirjoittaja jka71 »

marcoham kirjoitti:Hei olisiko jollain apuja, käykö canon eos m kameraan , Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II Canon, objektiivi.
Marco
Adapterin kanssa käy kaikki ef ja ef-s objektiivit eli tämäkin toimii eos m.
Oma kokemukseni on,että adapterin kans M tarkennus vähän hidastuu Canonin omillakin objektiiveilla.Canon M3 kans en ole samaa huomannu.
marcoham
Viestit: 2
Liittynyt: Helmi 15, 2016 17 : 41

Ef ja af ero?

Viesti Kirjoittaja marcoham »

Olen lukenut itse jostain samaisen tiedon, että canon M sarjalaisen omat objektiivit ja adapterin kanssa sitten nuo ef sarjalaiset käyvät. Onkohan tuo af objektiivi sitten luettavissa tuohon samaan luokkaan. Itseasiassa mikä ero mahtaa olla tuolla ef sarjalla ja af sarjan objektiiveillä.
Marco
jka71
Viestit: 2019
Liittynyt: Loka 14, 2004 16 : 00
Viesti:

Re: Ef ja af ero?

Viesti Kirjoittaja jka71 »

marcoham kirjoitti:Olen lukenut itse jostain samaisen tiedon, että canon M sarjalaisen omat objektiivit ja adapterin kanssa sitten nuo ef sarjalaiset käyvät. Onkohan tuo af objektiivi sitten luettavissa tuohon samaan luokkaan. Itseasiassa mikä ero mahtaa olla tuolla ef sarjalla ja af sarjan objektiiveillä.
Marco
Tuo "af" tarkoittaa "autofocus". Ostaessa tarvii vain tarkistaa ,että on Canonin bajonitilla niin se sopii Canon M.
jka71
Viestit: 2019
Liittynyt: Loka 14, 2004 16 : 00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jka71 »

Tamronilta löytyy myös suoraan ilman adapteriakin sopiva 18-200. Hinta tosin on kolminkertainen tuohon ef zoomiin.
https://m.verkkokauppa.com/fi/product/2 ... tiivi-hope
Vastaa Viestiin