Samsung (EX2F 12 MP Digika) huoltaminen

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
Paula87
Viestit: 2
Liittynyt: Marras 20, 2014 9 : 28

Samsung (EX2F 12 MP Digika) huoltaminen

Viesti Kirjoittaja Paula87 »

Kysyn teiltä muilta kokemuksia huoltamisen järkevyyden suhteen. Käytän otsikossa mainittua kameraa hyvin vähän, mutta jostain kumman syystä laukaisin näppäin ei toimi. En tiedä missä vika. Kaikki muu tuntuu kamerassa toimivan.

Huoltoliike laskuttaa huollon arvioinnista 29 euroa ja itse huollosta 150 euroa. Toki summa voi olla pienempi.

Hinnat alkavat lähennellä sitä summaa, jonka saa uudesta maksaa. Kannattaako korjata vai voiko sille kameralle tehdä itse mitään?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
nomad
Viestit: 20313
Liittynyt: Huhti 26, 2007 16 : 22

Viesti Kirjoittaja nomad »

Korjaantuisiko tuo jos napin alle suihkauttaisi elektroniikan puhdistusainetta? En itse vaivautuisi tuon sarjan kameraa enää huollattamaan.
Paula87
Viestit: 2
Liittynyt: Marras 20, 2014 9 : 28

Kiitos ideasta!

Viesti Kirjoittaja Paula87 »

nomad kirjoitti:Korjaantuisiko tuo jos napin alle suihkauttaisi elektroniikan puhdistusainetta? En itse vaivautuisi tuon sarjan kameraa enää huollattamaan.
Kokeilen neuvomaasi. Ei kai tässä enää muu auta ja roskiskamaa melko uusi kamera on.
rhai
Viestit: 204
Liittynyt: Kesä 20, 2004 12 : 19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rhai »

Ennen kuin ruikit kameran sisään mitään niin tarkista, että sattuisiko takuu olemaan vielä voimassa. Muistaakseni lasteni yhdellä Samsungilla oli kahden vuoden takuu. Se ei muuten suostunut toimimaan kunnolla, jos akun varaustaso oli liian alhainen. Laitteesta sai ensin sen kuvan, että se oli rikki mutta kun latasi akun täyteen niin hyvin toimi taas.
Vastaa Viestiin