Digitarvike.fi kokemukset

Mikä tahansa valokuvaukseen liittyvä oheislaite
newvintage
Viestit: 47
Liittynyt: Maalis 08, 2011 11 : 02

Digitarvike.fi kokemukset

Viesti Kirjoittaja newvintage »

Millaisia kokemuksia teillä on digitarvike.fi kaupasta? http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=1738
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jeezus
Viestit: 46
Liittynyt: Loka 14, 2011 10 : 29

Viesti Kirjoittaja jeezus »

Muistikortti tuli nopeasti ja oli mitä pitikin.
Whig
Viestit: 828
Liittynyt: Elo 15, 2003 9 : 00

Viesti Kirjoittaja Whig »

Välillä tulee vähän arpoen tavaraa (Joskus jää tilauksesta kamoja pois joista ei peritä maksua mutta joskus saa maksaa kamasta mitä ei tilauksen mukana tullut). Välillä sitten tulee mukana kamaa jota ei ole tilannut... plussan puolella olen vielä joten en valita =)

Ai niin... eivät osaa käyttää sähköpostia lainkaan.

Edit:
Viimeksi esim. tästä:
http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=2236
"Mukana tulee kätevä vyökotelo, jossa paristokoteloa on helppo kuljettaa."
Jäi vyökotelo kokonaan puuttumaan.

Aikaisemmin tilasin läjän pientä roinaa joista osa tuli perille, osa tippui tilauksesta kokonaan (eivät tulleet eikä niitä näkynyt kuitissa enkä niitä maksanut postiennakossa), osa tavarasta oli kuitissa ja josta maksoin postiennakossa mutta jota ei tullut lainkaan.
Viimeksi muokannut Whig, Helmi 27, 2012 13 : 21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Huuto.net <- Objektiiveja yms. Canoniin yms.
Flickr
Instagram
Bansku81
Viestit: 1069
Liittynyt: Touko 05, 2010 20 : 58
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Olen ostanut sieltä tavaraa varmaan 15-20 kertaa. Lähes aina tavara seuraavana päivänä perillä, mikäli sitä on heillä hyllyssä. Hyvin tyytyväinen olen ollut palveluun. Pari kertaa kun pikku tavaran kanssa on ollut takuu juttuja niin ovat lähettäneet uudet vain soittamalla eivätkä ole edes vaatineet viallisia takaisin.
Sony:A77ll, A37,A550, SAL70400G, SAL35f18, SAL1650F28
Tamron:17-50mmf2.8XRDiII,90mmf/2.8 Di Macro
Sigma 10-20f3.5, 50mmF1.4 EX
Miikkaha
Viestit: 1008
Liittynyt: Tammi 15, 2008 7 : 22
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Miikkaha »

Pari-kolme kertaa tilannut. Palvelu on ollut oikein hyvää, eikä kauppojen suhteen ole ollut mitään valittamista. Vain hyviä kokemuksia täällä.
zimii
Viestit: 1118
Liittynyt: Tammi 04, 2007 1 : 13
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja zimii »

Itse tilannut täällä kymmenkunta kertaa ja aina palvelu + toimitus pelannut moitteettomasti. Suosittelen!
Viimeksi muokannut zimii, Helmi 27, 2012 13 : 50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lefa
Viestit: 129
Liittynyt: Loka 23, 2003 15 : 56

Viesti Kirjoittaja Lefa »

Whig kirjoitti:Ai niin... eivät osaa käyttää sähköpostia lainkaan.
Olen huomannut saman. Laitoin sinne postia vääristä tuotetiedoista. Vastausta ei tullut eivätkä tiedot nettisivulla korjaantuneet.
TheHatter
Viestit: 2069
Liittynyt: Maalis 27, 2009 9 : 21

Viesti Kirjoittaja TheHatter »

Whig kirjoitti:
Ai niin... eivät osaa käyttää sähköpostia lainkaan.
Pitää itsekin todeta, että juuri näin. Kun tavara on hyllyssä, tulee se kanssa lähes seuraavana päivänä, mutta jos se jostain syystä viivästyy, niin siitä ilmoittaminen on olematonta. Kyllä se tilattu tavara sieltä aina on tullut, mutta joskus se voi olla matkalla viikkoja. Eikä mitään ilmoitusta tule, että missä vaiheessa tilaus on.

Suuresti suosittelen, että jos tarvii tilaamaansa tuotetta pikaisesti, kannattaa tilaus hoitaa puhelimella. Vaikuttaa hyvin rehdiltä ja reilulta liikkeeltä, uskaltanee kyllä suositella.
“Would it save you a lot of time if I just gave up and went mad now?”
Anticanon
Viestit: 403
Liittynyt: Huhti 23, 2011 18 : 27
Paikkakunta: Ulan Bator

Viesti Kirjoittaja Anticanon »

Tilasin varastossa olevia tuotteita, odottelin 2 viikkoa, soitin liikkeeseen, osaa tavarasta ei ollutkaan hyllyssä ja luvattiin lähettää korvaava tuote muiden kanssa, odottelin 3 viikkoa, peruutin tilauksen sähköpostilla, rahat palautettiin tilille seuraavana päivänä...

En asioi enää jos ei ole pakko.
Älä tee väkisin, hae isompi vasara...
JuhaM
Viestit: 2886
Liittynyt: Tammi 09, 2003 21 : 38
Paikkakunta: Kurikka (Jurva)

Viesti Kirjoittaja JuhaM »

Jos tulee ongelmia tuotteiden kanssa tai muuten niin ei kannata tosiaan laittaa sähköpostia, kun eivät siitä mitään ymmärrä. Muuten palvelu on pelannut.
taikalyhty
Viestit: 278
Liittynyt: Elo 02, 2010 21 : 14

Viesti Kirjoittaja taikalyhty »

Studion käytöstä olen kysellyt sähköpostilla ja heikoin tuloksin, eivät osaa vastata tai raha ei kelpaa.
LoikkaHe
Viestit: 199
Liittynyt: Marras 06, 2003 20 : 27

Viesti Kirjoittaja LoikkaHe »

Sama juttu. Useamman kerran olen kysynyt jotain asiaa sähklöpostilla. Kertaakaan en ole saanut vastausta. Pitäkööt tunkkinsa, ilmeisesti kauppa käy muutenkin hyvin.
Jukka75
Viestit: 856
Liittynyt: Heinä 14, 2010 13 : 56
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Jukka75 »

Kerran tilannut ja oli todella ripeää toimintaa, tilasin, maksoin ja kahden päivän päästä oli tuote kädessä.

Eli omasta puolesta ei mitään valittamista.
Itku pitkästä ilosta ja pieru pitkästä nauramisesta.
http://www.jukka75.portfoliobox.me/

http://jpp75.kuvat.fi/
apip
Viestit: 1462
Liittynyt: Syys 22, 2003 23 : 44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja apip »

Jos tietää mitä haluaa niin tilaus- ja toimitusprosessi on toiminut hyvin jo useamman vuoden kokemuksella. Sähköposteihin vastaa tosiaan huonosti, eikä vastaa läheskään aina puhelimeenkaan.
antai
Viestit: 168
Liittynyt: Heinä 21, 2010 20 : 40

Viesti Kirjoittaja antai »

Pelkästään hyviä koiemuksia. Suht hyvät hinnat ja varastossa olleet tuotteet ovat tulleet nopeasti. Tosin yhteydessä en ole heihin ollut, joten siitä puolesta en tiedä.
joonaniemi
Viestit: 521
Liittynyt: Loka 17, 2006 23 : 13

Viesti Kirjoittaja joonaniemi »

Tilasin ja maksoin jalustan ja kuulapään. Soittivat muistaakseni seuraavana päivänä, että kyseistä kuulaa ei ole varastossa, mutta käykö jos laittavat pykälää järeämmän kuulan samaan hintaan tulemaan. No kyllähän se mulle kävi. Oli postista noudettvaissa seuraavana päivänä.

Hyvää palvelua ollut ainakin tähän asti.
Hedu
Viestit: 300
Liittynyt: Loka 02, 2009 23 : 25

Viesti Kirjoittaja Hedu »

On tullu tilattua suotimia ym. kameratarviketta heiltä. Aluksi tuli mailiin vastaukset nopeasti,nykyisin ei ollenkaan. Puhelimella varmaan pääsisi paremmin läpi, taisi lukea heidän sivuillaankin asiasta. Ei pahaa sanottavaa, tuotteet tulee nopeasti ja hyvin pakattuina perille.
Juniori
Viestit: 39
Liittynyt: Huhti 13, 2005 18 : 44
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Juniori »

Useampi tilaus takana ja aina on tullut mitä piti. Viimeksi kävin Sigma demo päivillä ja mukaan tarttui kaikkea mukavaa :)
Kalusto:
Canon EOS 6 D /
Canon EF 24-105 4 l is USM
Canon EF 16-35 2.8 II
3kpl Gopro 3 Black
Mista_M
Viestit: 39
Liittynyt: Tammi 03, 2011 13 : 27
Paikkakunta: Enonkoski

Viesti Kirjoittaja Mista_M »

+
Salaman ja pyöröpolan ostanut täältä ja molemmat tuli nopsaan.
Ei mitään valittamista. Pyöröpola tilaus taisi tosin heiltä mennä jotenkin vituralleen, koska sain n. 20€ kalliimaan kuin olin tilannut, mikä ei tosin minua haittaa :D
plxmhn
Viestit: 12
Liittynyt: Tammi 17, 2014 13 : 01

Viesti Kirjoittaja plxmhn »

Useita isompia ja pienenmpiä hankintoja tullut tehtyä. Viimeisimpänä Tamron 24-70 mm f/2.8, suodattimia ja loittorengassarja. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia ja toimitus on ollut erittäin nopeaa (päivä tai maksimissaan kaksi päivää). Ilmeisesti varastot ovat aika suuret, mutta siitä huolimatta hinnat erittäin edulliset. Kevyesti oman kokemukseni pohjalta paras suomalainen alan nettikauppa.
Vastaa Viestiin