Mikähä rintteri?

Printterit, skannerit, online-tulostukset
mremonen
Viestit: 9259
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Re: Mikähä rintteri?

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Maffer kirjoitti: Huhti 09, 2024 10 : 28 A1-koko on aikalailla hyvä minimi tulostimelle. Hermot menee vain postimerkkien katseluun seinällä.

T: Jokainen vedos vähintään 1m leveä tähän päivään asti
Ei riitä mulla seinät. A3+ on mulle sopiva. Lisäksi en viitsi auton hintaa laittaa tulostimeen. Noissa suurkokotulostimissa yksi mustekasetti maksaa helposti satasen. Se on aina toimintatonni nurin, kun tilaa setin.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mremonen
Viestit: 9259
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Re: Mikähä rintteri?

Viesti Kirjoittaja mremonen »

jomy kirjoitti: Huhti 08, 2024 18 : 27 Epson SC-P700 A3+. Kymmenen mustepatruunaa takaa sävykkäät kuvat.
Joo, alkaa vaikuttaa, että tämä olisi se valinta. Varsinkin kun ovat saaneet kai korjattua sen paperinsyöttöongelmankin.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Maffer
Viestit: 21621
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Mikähä rintteri?

Viesti Kirjoittaja Maffer »

mremonen kirjoitti: Huhti 09, 2024 13 : 00
Maffer kirjoitti: Huhti 09, 2024 10 : 28 A1-koko on aikalailla hyvä minimi tulostimelle. Hermot menee vain postimerkkien katseluun seinällä.

T: Jokainen vedos vähintään 1m leveä tähän päivään asti
Ei riitä mulla seinät. A3+ on mulle sopiva. Lisäksi en viitsi auton hintaa laittaa tulostimeen. Noissa suurkokotulostimissa yksi mustekasetti maksaa helposti satasen. Se on aina toimintatonni nurin, kun tilaa setin.
Totta kyllä. Mut itellä ei oo tällä hetkellä ainoatakaan kuvaa seinällä. Kannattaa kyll joka tapauksessa kun alkaa tulostimia tuunaamaan niin varmistaa et näyttö on kalibroitu tiptop-kuntoon ja tulostinkin mahdollisuuksien mukaan. Silloin voit aina käyttää Photoshopin soft-proofing -toimintoa simuloimaan miltä printti näyttää ennen tulostusta. Jos kaikki on hyvin tuunattu, tuolla pääsee aika lähelle. Tarvii toki aina paperin profiilit paprun valmistajalta.
Vastaa Viestiin