Sivuraiteilla (Canonin peilitön FF, EOS R, osa tänne)

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
MattiH
Site Admin
Viestit: 6287
Liittynyt: Tammi 08, 2003 20 : 57
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sivuraiteilla (Canonin peilitön FF, EOS R, osa tänne)

Viesti Kirjoittaja MattiH »

(Moderaattori)
Siirsin loppupäästä viestejä tänne Sana on melkein vapaa -alueelle. Voi olla, että pesuveden mukana meni muutama lapsi.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mremonen
Viestit: 9239
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Re: Sivuraiteilla (Canonin peilitön FF, EOS R, osa tänne)

Viesti Kirjoittaja mremonen »

MattiH kirjoitti:(Moderaattori)
Siirsin loppupäästä viestejä tänne Sana on melkein vapaa -alueelle. Voi olla, että pesuveden mukana meni muutama lapsi.
Tuskin niitä lapsia kukaan olisi omaksi tunnustanut muutenkaan... :D
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
nsamppa
Viestit: 6431
Liittynyt: Helmi 10, 2010 21 : 25
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sivuraiteilla (Canonin peilitön FF, EOS R, osa tänne)

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

mremonen kirjoitti:
MattiH kirjoitti:(Moderaattori)
Siirsin loppupäästä viestejä tänne Sana on melkein vapaa -alueelle. Voi olla, että pesuveden mukana meni muutama lapsi.
Tuskin niitä lapsia kukaan olisi omaksi tunnustanut muutenkaan... :D
:D

”Käytin aina keskeytettyä kirjoitusta”
Jappee
Viestit: 2252
Liittynyt: Heinä 07, 2009 13 : 19

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja Jappee »

Hienoa ajatusten vaihtoa! RareHanukka on tiukkana mielipiteissään...

Tämä olikin mielenkiintoinen:

Ensin vinkkaillaan pahoinpitelyllä:
habannaama kirjoitti:Pirun helppo huudella somessa vst. sontaa, mutta jos minulle livenä joku alkaisi kommentoimaan vastaavalla tavalla, voisi alkaa etsimään amalgaamipaikkojaan muualta kuin hampaidensa pinnoilta.
Sitten "itkustellaan" toisen kirjoituksista, joihin pitäisi puuttua:
habannaama kirjoitti:Voisiko ylläpito puuttua tuon erään henkilön käyttäytymiseen, vai onko täällä kaikki sallittua ?
Eikös tuollaiset väkivaltaan viittaavat kirjoitukset vaadi puuttumista?
ttuplai
Viestit: 1040
Liittynyt: Helmi 17, 2013 14 : 19
Paikkakunta: Tampere

Re: Canonin peilitön FF, EOS R

Viesti Kirjoittaja ttuplai »

Jappee kirjoitti:Hienoa ajatusten vaihtoa! RareHanukka on tiukkana mielipiteissään...

Tämä olikin mielenkiintoinen:

Ensin vinkkaillaan pahoinpitelyllä:
habannaama kirjoitti:Pirun helppo huudella somessa vst. sontaa, mutta jos minulle livenä joku alkaisi kommentoimaan vastaavalla tavalla, voisi alkaa etsimään amalgaamipaikkojaan muualta kuin hampaidensa pinnoilta.
Sitten "itkustellaan" toisen kirjoituksista, joihin pitäisi puuttua:
habannaama kirjoitti:Voisiko ylläpito puuttua tuon erään henkilön käyttäytymiseen, vai onko täällä kaikki sallittua ?
Eikös tuollaiset väkivaltaan viittaavat kirjoitukset vaadi puuttumista?
Onhan toi loogista. Kato jos menee niin tunteisiin, et uhkailu muuttuu teoksi, voi aina syyttää ylläpitoa tai nakkikioskin myyjää. Suunsoittajan lyöminen onkin sitten jo kansalaisvelvollisuus, jota ei voi itse estää. Ja lopulta juurisyy oli Canon - olisivat tehneet paremman kameran niin ei tarviis netissä uhkailla. Veikkaan, et luolamiehet ovat vetäneet toisiaan kuonoon, koska heimon poppamies ei saanu kunnon punaista noista juurista aikaiseksi - varsinkin, kun naapuriluolan porukalla sellanen jo löytyy.
temama
Viestit: 10016
Liittynyt: Maalis 13, 2008 9 : 12

Re: Sivuraiteilla (Canonin peilitön FF, EOS R, osa tänne)

Viesti Kirjoittaja temama »

No enpä tiedä. Onhan tää jopa meikäläisen mittapuulla melko mieltäalentavaa 'keskustelua'.

todellakin sivuraiteilla itse kamera asiasta, mutta onko todella niin arvokasta sanailua, että ansaitsi ihan uuden ketjun tässä osiossa?

eihän tälläinen primitiivinen paskanjauhanta lopu kuin deletoimalla pahin pois. luulen, että syvällä sisimmässään jopa itse kirjoittajat haluaisivat sitä.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
Vastaa Viestiin