Onnea AnHa... :)

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
mremonen
Viestit: 9241
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Hesarissa oli tänään pitkä artikkeli (aukeaman verran) porotalouden tuhoista Lapissa ja luonnon köyhtymisestä yleensä. Kuvat ja haastateltu: Antti Haataja....

Ja uuttaa kirjaakin pukkasi samalla.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005823415.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ptakala0
Viestit: 696
Liittynyt: Huhti 20, 2004 0 : 27

Re: Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja ptakala0 »

Hieno artikkeli ja upeita kuvia.
Hatunnosto täältä.
AnHa
Viestit: 1769
Liittynyt: Elo 04, 2009 17 : 33
Viesti:

Re: Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja AnHa »

Kiitos!

Kirja "Pohjoinen – Jälkemme maailman laidalla" on saatavilla kovakantisena sekä e-kirjana ja lisäksi äänikirjana. Tsekkaa TÄÄLTÄ.

Valokuvaajille mainittakoon. Kirjan kuvitusta varten on pistetty osaaminen ja teknologia peliin. Kirjassa on kuvia DSLR:llä, dronella, kamera-ansalla jne. Kannattaa tutustua!
mremonen
Viestit: 9241
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Re: Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja mremonen »

Joo, pitää hankkia kirja ihan kannatuksen vuoksi. Eikä ne hienot kuvatkaan juuri haittaa. Onhan osa sentää kuvattu Kameralla. ;)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
AnHa
Viestit: 1769
Liittynyt: Elo 04, 2009 17 : 33
Viesti:

Re: Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja AnHa »

mremonen kirjoitti:Onhan osa sentää kuvattu Kameralla. ;)
:D Jo vain!
jopisalo
Viestit: 938
Liittynyt: Joulu 02, 2016 17 : 04

Re: Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys.
Hain omani. Tuhdin paketin olet laatinut, voisi olettaa jonkin aikaa olevan ns takki tyhjä-olo.
Kiitän.
Neljä päivää ja olen jo parikymmentä kertaa katsonut alkupuolen kokoaukaman kuvan valaista. siinä on todella sitä jotain , voi vain kuvitella mitä olisi numeroa isompana ilman keskisaumaa.
Siitä erikoiskiitos.
Jos ylipäällikkö sallii pienen mainostuksen, niin tässä oiva luku/katselupaketti vaikka joululahjaksi lapinhulludesta oireilevalle...
rautaperä
Viestit: 246
Liittynyt: Marras 24, 2009 20 : 41

Re: Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja rautaperä »

Vaikka tämä onkin valokuvasivusto niin pitää kehua Anttia myös tekstistä. Välillä tiukkaa ja punnittua asiaa ja välillä tyylikästä kaunokirjallisuutta. Sana on hallussa. Ihme jollei tämä kirja ole tieto-Finlandia listoilla tänä syksynä
AnHa
Viestit: 1769
Liittynyt: Elo 04, 2009 17 : 33
Viesti:

Re: Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja AnHa »

jopisalo kirjoitti: Hain omani. Tuhdin paketin olet laatinut, voisi olettaa jonkin aikaa olevan ns takki tyhjä-olo.
Kiitän.
Kiitos! Kieltämättä välillä täytyy ottaa etäisyyttä. Lightroomin mukaan olen ottanut elo-syyskuussa yhden kuvan työkameroilla. Enemmän olen piirtänyt. Kirjoittanut olen, mutta toisenlaisia tekstejä.
jopisalo kirjoitti: Neljä päivää ja olen jo parikymmentä kertaa katsonut alkupuolen kokoaukaman kuvan valaista. siinä on todella sitä jotain , voi vain kuvitella mitä olisi numeroa isompana ilman keskisaumaa.
Halusin näyttää miekkavalaat siten, että kaamoksen elementit ovat suuri osa kuvapinta-alaa. Katselen juuri näyttelyhakuja ensi vuodeksi gallerioihin. Katsotaan, jos tästä kuvasta saataisiin suuri taulu seinälle :)
AnHa
Viestit: 1769
Liittynyt: Elo 04, 2009 17 : 33
Viesti:

Re: Onnea AnHa... :)

Viesti Kirjoittaja AnHa »

rautaperä kirjoitti:Vaikka tämä onkin valokuvasivusto niin pitää kehua Anttia myös tekstistä. Välillä tiukkaa ja punnittua asiaa ja välillä tyylikästä kaunokirjallisuutta. Sana on hallussa.
Kiitos!
Vastaa Viestiin