Päivän :(

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
Rockford
Viestit: 7275
Liittynyt: Loka 05, 2004 10 : 06
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Rockford »

mremonen kirjoitti:Itse ostin edellisestä -15% kamppiksesta D850:n. Säästöä tuli 600 EUR.
Onko D850 hinta muuten muuttunut mihinkään tuon jälkeen? Harmi kun se Sigma 105mm f/1.4 Art ei ole vielä kai edes virallisesti julkaistu saati hinnoiteltu.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
rolsen
Viestit: 1438
Liittynyt: Huhti 18, 2012 9 : 37

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Arcticaz kirjoitti:Onko Rajalan Manic Monday pelkästään -15% kaikista? Se on :(
Olihan tuossa se positiivista, että jo alennetuista hinnoista saa vielä 15 pinnaa pois. Ainakin kamerarepuissa oli ihan hyviä diilejä.
emerik
Viestit: 6168
Liittynyt: Touko 12, 2003 10 : 55

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja emerik »

mremonen kirjoitti:
Arcticaz kirjoitti:Onko Rajalan Manic Monday pelkästään -15% kaikista? Se on :(
Enemmän :( on se, että sivut on tukossa koko ajan. Onhan -15% aika hyvä, jos on ostamassa jotain uutta ja kallista, jota ei muuten tarjouksesta saa. Itse ostin edellisestä -15% kamppiksesta D850:n. Säästöä tuli 600 EUR.
Tuo hidastelu oli kyllä todella jäätävä. Sanotaanko ettei tuolta selaamaan tai saatikka ostamaan mitään. Mutta tosiaan hyvä alennus %, vaikka mitään ei saanutkaan siis ostettua.
Maffer
Viestit: 21490
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Omaetsin-sivulle on tullut omat tabit canon ja nikon hakutuloksille. Aika hiton stereotyyppistä sontaa. Maailmassa on parempiakin laitteita joihinkin tarkoituksiin.

Melko tuuheaa piilomainontaa. Välttäkää tällaisia palveluita kun tuollainen jako jo vihjaa ettei sillä muuta löydy.
T71
Viestit: 3444
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja T71 »

Maffer kirjoitti:Omaetsin-sivulle on tullut omat tabit canon ja nikon hakutuloksille. Aika hiton stereotyyppistä sontaa. Maailmassa on parempiakin laitteita joihinkin tarkoituksiin.

Melko tuuheaa piilomainontaa. Välttäkää tällaisia palveluita kun tuollainen jako jo vihjaa ettei sillä muuta löydy.
Olisiko syynä se, että siellä ilmoituspuolella on eniten Canonia ja Nikonia?
Kyllä sinne varmaan pyytämällä tulee lisääkin niitä "ehdotuksia", jos joku haluaa sinne asiaa esittää.
Oma ongelmansa on sitten se, että tuo etsin ei tunnu löytävän välillä ihan kaikkea, syystä jota en ymmärrä...
Pan
Viestit: 1456
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Pan »

Viimeksi tehdyllä Välimerenreissulla tuli pieni ongelma, kun palasin parkkeeraamalleni autolle.
Arvata saa, miten tuosta päästiin pois varttitunnissa.
Kuva
Kryptos
Viestit: 3920
Liittynyt: Huhti 09, 2014 10 : 10
Viesti:

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Kryptos »

Vuokra-autolla olisin tyynen viileästi peruuttamalla työntänyt takana olevaa kaaraa riittävästi taaksepäin. Se on muutenkin tapana tuolla päin maailmaa, eikä kukaan edes ihmettelisi.
Sapere aude.
---
flickr
Pan
Viestit: 1456
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Pan »

Mulla oli tuuria, pari kaksimetristä ja noin 150 kiloista ohikulkevaa bodaria nykäisi auton ulos.
Kryptos kirjoitti:Vuokra-autolla olisin tyynen viileästi peruuttamalla työntänyt takana olevaa kaaraa riittävästi taaksepäin. Se on muutenkin tapana tuolla päin maailmaa, eikä kukaan edes ihmettelisi.

Tuossa puskemisessa tulee Hertzin kanssa ongelmia, kun tuppaavat veloittaa 300€/puskuri. Toki täysvakuutus korvaisi, aikanaan.
KTH
Viestit: 634
Liittynyt: Loka 30, 2011 18 : 11
Paikkakunta: Kuopio

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja KTH »

Spege takaisin ja metsää nurin,tällä menolla kuolee valokuvausliikkeet sukupuuttoon,Kuopionkin Rajala on laittanut lapun luukulle.
https://kth.kuvat.fi/kuvat/" onclick="window.open(this.href);return false;
T71
Viestit: 3444
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja T71 »

KTH kirjoitti:Spege takaisin ja metsää nurin,tällä menolla kuolee valokuvausliikkeet sukupuuttoon,Kuopionkin Rajala on laittanut lapun luukulle.
Kannattais ruveta myymään bensaa, koska eikös marsalkka aja aina Turun Rajalaan?
Miksus
Viestit: 2684
Liittynyt: Tammi 06, 2009 15 : 39
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Miksus »

Mitä oon isommilta kuullu niin kaupassa hypistellään ja sitten tilataan milloin mistäkin jos säästetään joku mokoma kymppi. Surullista.
janne.
Viestit: 2456
Liittynyt: Maalis 01, 2009 21 : 16
Paikkakunta: Suur-Sawo

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja janne. »

Miksus kirjoitti:Mitä oon isommilta kuullu niin kaupassa hypistellään ja sitten tilataan milloin mistäkin jos säästetään joku mokoma kymppi. Surullista.
rahalan listahinnoista sulaa helposti satasia jos etsii verkosta halvimman kotimaisen liikkeen. se on aika iso hinta maksettavaksi kivijalkakaupasta käynnistä.
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.
T71
Viestit: 3444
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja T71 »

janne. kirjoitti:
Miksus kirjoitti:Mitä oon isommilta kuullu niin kaupassa hypistellään ja sitten tilataan milloin mistäkin jos säästetään joku mokoma kymppi. Surullista.
rahalan listahinnoista sulaa helposti satasia jos etsii verkosta halvimman kotimaisen liikkeen. se on aika iso hinta maksettavaksi kivijalkakaupasta käynnistä.
Ja kivijalkaliikkeen tiskiltä ostettua viallista objektiivia on hankala palauttaa, kun postimyynnistä tilatun reunasutun Sigman voi ilman selitystä lähettää takaisin.
jopisalo
Viestit: 938
Liittynyt: Joulu 02, 2016 17 : 04

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja jopisalo »

tervehdys.
Olen niin vanhanaikainen että ostan mieluummin liikkeestä, varsinkin jos hintaero nettiin ei ole ihan tolkuton, ja maksan rahalla, on aidompi luopumisen tuska. Nyt digiviikolla Rajala on erinomaisen kilpailukykyinen mitä olen muitten hintoja seurannut. Vaihtokauppakin on ihan varteenotettava monelle.
Jos tätä ilmoitusta ei olisi ollut olisin todennäköisesti hankkinut ainakin kaksi obiskaa...
https://drive.google.com/file/d/1d9Yk92 ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
T71
Viestit: 3444
Liittynyt: Tammi 01, 2017 23 : 53

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja T71 »

jopisalo kirjoitti:tervehdys.
Olen niin vanhanaikainen että ostan mieluummin liikkeestä, varsinkin jos hintaero nettiin ei ole ihan tolkuton, ja maksan rahalla, on aidompi luopumisen tuska. Nyt digiviikolla Rajala on erinomaisen kilpailukykyinen mitä olen muitten hintoja seurannut. Vaihtokauppakin on ihan varteenotettava monelle.
Jos tätä ilmoitusta ei olisi ollut olisin todennäköisesti hankkinut ainakin kaksi obiskaa...
https://drive.google.com/file/d/1d9Yk92 ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmeisesti siellä sisämaassa on joku Rajalan paikallinen virherekrytointi erehtynyt antamaan oikeaa asiakaspalvelua?
Sanomatalossa jos myyjä hymyilee, niin naamassasi on luultavasti akselirasvaa...
JL Anttola

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Miun kotikaupungissa Mikkelissä toimii hieno kameraliike. Mie oon omat kuvausvermeeni ostanu kolmella tavalla; käytettynä yksityiseltä myyjältä, uutena nettikaupasta tai tuosta mainitusta paikallisesta kivijalkakaupasta (joka harjoittaa myös nettikauppaa).

Kun koen tarvivani jotain vermettä, ja sen vermeen hinta on kymppejä, kävelen kivijalkaan, ostan tai pyydän tilaamaan. Saan kännyyn tiedon, kun on tullut, ja käyn hakemassa. Jopa hintaa kysymättä on näin tehty. Kun tekee mieli jotain, ja näen sellaisen käytettynä myynnissä, jos koen hinnan houkuttelevaksi, saatan ostaa. Uutena ostaminen saattaa saada alkuinnostuksensa edullisesta tarjouksesta, kuten Rajalan digiviikot tai valmistajan bonus- tai cashback-kampanjat. Jos nettimyyntiä harjoittavalla kotimaan kaupalla on joku verme, jonka olen päättänyt hankkia, edullisessa tarjouksessa, laitan kyselyn sähköpostilla tai soitan paikalliseen: tälläinen hinta kilpailijalla, pystytkö lähelle? Voin tässä paljastaa (tuskin kauppias näitä lukee...), että jos ero on vain joko kymppejä tai alle kymmenen prosenttia nettikaupan hyväksi, silmääkään räpäyttämättä lyön kaupan kiinni paikallisen kanssa. En tee sitä hyvää hyvyyttäni, vaan siksi, että koen maksavani palvelusta, joko nyt tai tulevaisuudessa tai mahdollisissa pulmatilanteissa. Jos hinnan ero on suurempi, kun raha ei minulla puissa kasva, joudun joskus pitkin hampain ostamaan muualta. Asiakassuhde on ainakin tähän asti kuitenkin säilynyt loistavana paikallisessa.

En minä tiedä, onko tämä viisas tapa; se on kuitenkin minun tapani toimia. Toivottavasti en törmää täällä samanlaiseen lappuun kuin jopisalo jossain kotikulmillaan.

JL Anttola
Maffer
Viestit: 21490
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Windows 10 toukokuun omituisuuspäivitys:

1) Kaikki näyttöprofiilit koneesta helvettiin lähti boottien jälkee
2) Nvidian ajurit putos kelkasta
9) Kasetti laukoi
Pan
Viestit: 1456
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Pan »

taitaa olla kuvat.fi tiltissä
Maffer
Viestit: 21490
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Palvelun laatu on pudonnut kuin lehmän häntä. Vuosi vuodelta hitaampi ja täynnä kaikenlaisia kilikalifeatureita. Kohta se on jonkinlainen kotisivugeneraattori. Takas juurille voisivat palata hostaamaan kuvia, turha kisailla erilaisia sisällöntuotantopalveluluita vastaan jos sen tekee huonommin.
Pan
Viestit: 1456
Liittynyt: Elo 23, 2004 17 : 13

Re: Päivän :(

Viesti Kirjoittaja Pan »

Nyt toimii. Mutta huonommaksi on mennyt
Vastaa Viestiin