Kaikille myyjille (Myydään-osiosta)

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
Ju^hana
Viestit: 167
Liittynyt: Syys 12, 2009 15 : 44

Viesti Kirjoittaja Ju^hana »

olen myös vahvasti sitä mieltä että puhelimella tavottaa parhaiten. tykkään ite jos jotain myyn niin saada ostajalta puhelun jossa sitt voi kätevästi solmia kaupat.

Yv on hidasta. I like it FAST! hehe
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Diuuh
Viestit: 2185
Liittynyt: Helmi 10, 2006 2 : 03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Diuuh »

Tomslow kirjoitti:Ja mistähän päin jouluja lähetettiin? Olisiko yhteystiedot pitänyt sittenkin laittaa näkyville. Tämä on kuitenkin huijausyritys! ;-)

Ihan asiallisesti:
Sitä varten on myös yksityisviestit. Ainakaan minä en laita numeroani tänne näkyviin, mutta yksärin jälkeen olen ollut puhelimitse yhteydessä jokaiseen, jonka kanssa olen kauppaa käynyt.
Huomio, jos tuo oli henkilön kolmas viesti, niin tottakai soitto on mukavampi ku yksityisviesti jota varten pitää olla rekisteröitynyt.
hymyilyttää ;)
Pertti H
Viestit: 4
Liittynyt: Joulu 18, 2010 23 : 02

Viesti Kirjoittaja Pertti H »

MatiasF on oikeassa.

Ennen kuin rekisteröidyin täällä oli myynnissä K20D hintaan 380€. Olisin ollut silloin valmis ostamaan tiedoilla jotka myyjä ilmoitti. Samassa kaupungissa kun lisäksi asutaan. Kun ei ollut yhteystietoja ilmoituksessa kauppa jäi tekemättä. Onneksi sillä nyt ko myyjä tarjoaa tuotetta 350€.

Samoin Pentaksiin 18 - 250 objektiivi 375€ tuntui sopivalta mutta kun se nyt maksaa 300€. Kannattaa vielä väyrystellä tässäkin tapauksessa.

Tämä onkin YV:n juju.

Hyvää Joulua kaikille lukijoille
Diuuh
Viestit: 2185
Liittynyt: Helmi 10, 2006 2 : 03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Diuuh »

Ju^hana kirjoitti:olen myös vahvasti sitä mieltä että puhelimella tavottaa parhaiten. tykkään ite jos jotain myyn niin saada ostajalta puhelun jossa sitt voi kätevästi solmia kaupat.

Yv on hidasta. I like it FAST! hehe
hmm.. eikö yv:stä tule muuten sähköposti ? Ja kellä ei muka tuu 2011 sähköpostit puhelimeen. Eli ei taida kovin paljon hitaampi olla.

+ helpompi todistaa hankalalle ostajalle että joku oli sua nopeempi.
ptbr
Viestit: 537
Liittynyt: Tammi 13, 2003 14 : 00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ptbr »

Diuuh kirjoitti:
Ju^hana kirjoitti:olen myös vahvasti sitä mieltä että puhelimella tavottaa parhaiten. tykkään ite jos jotain myyn niin saada ostajalta puhelun jossa sitt voi kätevästi solmia kaupat.

Yv on hidasta. I like it FAST! hehe
hmm.. eikö yv:stä tule muuten sähköposti ? Ja kellä ei muka tuu 2011 sähköpostit puhelimeen. Eli ei taida kovin paljon hitaampi olla.

+ helpompi todistaa hankalalle ostajalle että joku oli sua nopeempi.
Tuleehan siitä maili, mutta en usko että ihan kaikilla kuitenkaan puhelimeen asti vaika itsellä näin onkin. Ehkä sitten ensi vuonna asia on toisin :-) Omiin ilmoituksiin olen laittanut numeron näkyviin, mutta siltikin osa kaupoista on sovittu yv:n kautta. Ilmeisesti on joidenkin mielestä kuitenkin helpompi laittaa yv kuin soittaa. Kaupat on kuitenkin aina syntyneet ennemmin tai myöhemmin.
MattiH
Site Admin
Viestit: 6289
Liittynyt: Tammi 08, 2003 20 : 57
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

(Toisesta ketjusta) (otsikko HUIJARI LIIKKEELLÄ - LUE !!)

Tuolta tarkemmin Ostetaan-osio
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12660889 (piiiiitkä ketju, kaikenlaista huomioitavaa kauppaa käydessä).

Tässä toinen varoitus (myydään osio, 25.4.2010), http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12666691 (klikkaa ensimmäistä viestiä).

Välillä on ollut tapauksia, että on epäilty huijariksi, kun tavaraa ei ole tullut viikossa. Kahdeksantena päivänä onkin lähetys tullut.

Aika yksinkertaisin periaattein selviää kunnialla kaupoista. Jollet tunne myyjää, älä lähetä rahaa etukäteen tilille. Jos maksat postiennakolla, niin pyydä myyjä merkitsemään, että paketin voi postissa avata tarkistamista varten. Jos mahdollista, niin nouto.

Aika yksinkertaiset periaatteet, jos niitä noudattaa, niin huijatuksi tulemisen mahdollisuus pienenee aika tavalla.
Est
Viestit: 48
Liittynyt: Touko 09, 2006 18 : 17
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Est »

___
humanoidi
Vastaa Viestiin