Canon 40D -> 77D

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
arijuahni
Viestit: 1
Liittynyt: Touko 26, 2018 14 : 59

Canon 40D -> 77D

Viesti Kirjoittaja arijuahni »

Eli mielessä olisi päivitellä vanhempi malli uudempaan eli 77D(tietysti voi heittää muitakin ehdotuksia budjetti noin 800€). Ostin tämän työkaverilta tuossa pari vuotta sitten käytettynä, ensimmäinen järkkäri itselleni.

Miten suuria eroja kuvien tarkkuuteen on odotettavissa? Ainakin tuo Wi-Fi/Bluetooth ominaisuus olis kyllä hyvä apu kuvaukseen. Itse kuvailen lähinnä maisemakuvia ja luontoa. Jonkin verran myös macrokuvausta.

Tässä on ollut nyt taukoa jonkun verran valokuvauksesta. Mietin, että josko uuden kameran myötä palaisi halu päästä ulkoiluttamaan ja videokameran puute on harmillinen, sillä sitäkin olisi kiva päästä tekemään.

E: Kyselyä siksi, koska Rajalalla näyttäisi olevan digiviikkojen takia D77: 729€
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
tjn
Viestit: 35
Liittynyt: Tammi 07, 2005 8 : 39

Re: Canon 40D -> 77D

Viesti Kirjoittaja tjn »

Minulla Canon 70 D ja todella tyytyväinen olen. Video onnistuu ja still-kuvat Ok, ei ole ainakaan tarvetta FF-rungolle. STM-optiikat kannattaa laittaa eipähän nakuta tarkennuksessa. Mulla 18-135 mm STM. FF-rungoilla yleensä muka perempi ISO herkkyys, mutta testien mukaan vain aukon parin parempi, so what. Onpahan teleillä parempi ulottuvuus. On mulla 40 D ja siihenkin olen tyytyväinen.
Vastaa Viestiin