Pixmanian toiminta

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Peck4
Viestit: 6
Liittynyt: Elo 15, 2007 1 : 01

Viesti Kirjoittaja Peck4 »

WD kirjoitti:Kyselempä et onks kukaan tilannut kyseisestä liikkestä tänävuonne mitään?
Onko tavara tullut perille ja kuinka nopeasti?
samaa haluaisin tiedustella kun olen nyt kameraa tilailemassa ja sattui triidi silmään
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
cedricfan
Viestit: 1065
Liittynyt: Tammi 24, 2005 13 : 36
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Hiljaista on, tainnut mennä luottamus eikä kukaan osta Pixmaniasta?
artur
Viestit: 3531
Liittynyt: Huhti 24, 2003 15 : 41
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja artur »

Ostin tänä vuonna Pixmania-Pro:sta itselleni Palmin ja hyvin kaikki meni, paketti saapui viikon sisällä.
weldor
Viestit: 90
Liittynyt: Marras 28, 2007 19 : 39

Viesti Kirjoittaja weldor »

2 kertaa tilannut kameran Pixmaniasta ja molemmilla kerroilla tullut luvatussa 48 tunnissa.
Viimeksi tilasin viikko sitten ja muutamassa tunnissa paketti oli jo kuljetuksessa ja 24 tunnissa tilauksesta helsingissä josta kuriiri sen minulle seuraavana päivänä toimitti.

Ei ainakaan minulla ole ollut valittamista Pixmanian toiminnasta.
Ville K
Viestit: 42
Liittynyt: Marras 21, 2006 13 : 46
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ville K »

cedricfan kirjoitti:Hiljaista on, tainnut mennä luottamus eikä kukaan osta Pixmaniasta?
Ehkäpä syy on enemmänkin siinä, ettei Pixmania ole aikoihin tarjonnut kovin kilpailukykyistä hintatasoa.
Tai mistäpä minä tiedän, koska lappilaisten mielestä olen stadilainen, helsinkiläisten mielestä manselainen, tamperelaisten mielestä ärsyttävä ja turkulaisten mielipiteistä en ole perustanut.
Pineapple
Viestit: 6
Liittynyt: Marras 13, 2007 15 : 50

Viesti Kirjoittaja Pineapple »

Olen hankkimassa uutta kameraa ja mielestäni Pixmania tarjoaa edullisimmalla hinnalla, mutta en vain tiedä uskallanko sieltä tilata. Siellä akku ja laturi kuuluu hintaan, muualla niistä ei ole ainakaan maitittu että sisältyisivät hintaan... Nuo suuret valitukset Pixmanian toiminnasta ovat kuitenkin vuoden tai yli vanhoja, joten voisiko olla mahdollista että siellä oltaisiin menty parempaan suuntaan? Vai eikö ihmiset vain ole enää tilannut sieltä?
-kake-
Viestit: 3283
Liittynyt: Heinä 31, 2007 8 : 30

Viesti Kirjoittaja -kake- »

Pineapple kirjoitti:Siellä akku ja laturi kuuluu hintaan, muualla niistä ei ole ainakaan maitittu että sisältyisivät hintaan...
En oo kyllä vielä törmänny missään, että uusi kamera myytäisiin ilman akkua & laturia. Vaikka ei mainittaisi erikseen, niin on kyllä syytä olettaa, että ne on mukana...
Pineapple
Viestit: 6
Liittynyt: Marras 13, 2007 15 : 50

Viesti Kirjoittaja Pineapple »

-kake- kirjoitti:
Pineapple kirjoitti:Siellä akku ja laturi kuuluu hintaan, muualla niistä ei ole ainakaan maitittu että sisältyisivät hintaan...
En oo kyllä vielä törmänny missään, että uusi kamera myytäisiin ilman akkua & laturia. Vaikka ei mainittaisi erikseen, niin on kyllä syytä olettaa, että ne on mukana...
Muistaakseni kun ostimme ensimmäisen eli nykyisen digikameran, piti ostaa akut ja laturi erikseen.

Mutta aiheesta vähän sivuten, onko kellään Studio Hannu Lehmusvuoren tai CyberPhoto Oy:n luotettavuudesta mitään tietoa? Nämäkin myyvät aika edullisella hinnoilla...
-kake-
Viestit: 3283
Liittynyt: Heinä 31, 2007 8 : 30

Viesti Kirjoittaja -kake- »

Pineapple kirjoitti: Muistaakseni kun ostimme ensimmäisen eli nykyisen digikameran, piti ostaa akut ja laturi erikseen.
Aivan, joo siis jos siihen menee normipatterit ja haluaa akut tilalle (ladattavat patterit)?

Mutta nää kamerat, mitkä käyttää ihan kyseiseen kameraan suunniteltuja akkuja, niin kyllä niihin ko. akku + laturi tulee mukana.
Teppi
Viestit: 396
Liittynyt: Elo 25, 2006 10 : 23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Teppi »

Eilen tilasin kovalevyn, katotaan tuleeko ennen pukkia..

edit. tuotteessa luki "varastossa" -> katsotaan miten käy
Viimeksi muokannut Teppi, Joulu 07, 2007 8 : 24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dynax 5D, Vectis S-1, Canon 1000D
-kake-
Viestit: 3283
Liittynyt: Heinä 31, 2007 8 : 30

Viesti Kirjoittaja -kake- »

Ihan yleisenä ohjeena: Pixmania ei varmasti ole ainut, jonka varastosaldot ei ole webissä 100% ajantasalla. Joten, jos on kiire saada jotain kannattaa se tilata (tosi kiire --> hakea hlökohtaisesti) sieltä, missä sitä on. Tilaamaan ryhtyessä voi kysyä ko. liikkeestä vaikka etukäteen, että onko sitä oikeasti varastossa vai ei, niin välttyy jännitykseltä/pettymyksiltä.



En nyt ole lukenut ihan koko ketjua, mutta tästä tässä kai enimmäkseen on kysymys....
Teppi
Viestit: 396
Liittynyt: Elo 25, 2006 10 : 23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Teppi »

Niin, toisaalta silloin turhien lupauksien antaminen varastosaldosta on typerää, jos ei kuitenkaan tiedetä onko tavaraa vai ei. Saman tien voisi moisen "mainoksen" ottaa pois sivuilta.

Muutamasta liikkeestä olen tarkistellut ja kysellyt noiden saldojen ajankohtaisuudesta ja olen saanut niistä odottamani vastauksen eli jos saldo näyttää 3 niin niitä on silloin 3 sillä hetkellä. Tilaan useimmiten niistä.
Dynax 5D, Vectis S-1, Canon 1000D
Epimetheus
Viestit: 333
Liittynyt: Syys 06, 2005 9 : 39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epimetheus »

Minä tilasin sieltä 4.12. Ricoh GX100 -kameran, joka saapui 11.12. eli aika tarkkaan viikossa. Visalta oli laskutettu vasta saapumispäivänä. Säästin sata euroa verrattuna Suomen hintoihin, joten ei mitään valittamista.
Pineapple
Viestit: 6
Liittynyt: Marras 13, 2007 15 : 50

Viesti Kirjoittaja Pineapple »

Ostin nyt kuitenkin Pixmaniasta kameran+laukun ja muistikortin, siellä kun sai koko paketin siihen hintaan tai jopa edullisemmin kuin monissa paikoissa pelkkä kamera. Perille tuli ehjänä, ei tosin ihan luvatussa ajassa, mutta ihan tyytyväinen olen.
mmonk
Viestit: 6
Liittynyt: Maalis 31, 2006 17 : 02

Viesti Kirjoittaja mmonk »

Minä olen tilannut Pixmaniasta kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla oli kyseessä Canon G3, joka oli selvästi halvempi tilatessa kaupassa kuin sanokaamme Suomessa. Tavaraerä oli kuitenkin loppunut. Jouduin odottamaan kuukauden, jossa ajassa hinnat tippuivat Suomessakin liki samalle tasolle. Toisen kerran ostin skannerin, joka tuli nopsaan.

Enimmät ongelmat ovat olleet suomalaisten nettikauppojen kanssa. Tavaraa on jäänyt pois paketista ja sen saamisessa on ollut ongelmia. Kuopiolainen Koppimopo mainostaa, että mukana tulee suomenkieliset ohjeet, mutta katin kontit: mukana olikin ohjeet italian, hollannin, espanjan ja saksan kielillä, enkä saanut ohjeita suomeksi en millään.
mmonk
Viestit: 6
Liittynyt: Maalis 31, 2006 17 : 02

Viesti Kirjoittaja mmonk »

Nyt voin ilmoittaa liki kahden kuukauden päästä tilauksesta, että sain suomenkieliset käyttöohjeet. Kannatti käydä neuvotteluja. Mielestäni suomenkieliset ohjeet toivat merkittävää tietotaitoa lisää.
Vastaa Viestiin