Photari Saksasta

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
ljanne
Viestit: 36
Liittynyt: Loka 28, 2004 9 : 35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ljanne »

Saas nähdä miten käy - äsken voitin huudon ps 6 "vollversionista" hintaan 39,50. Myyjänä "you-com".
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
muuvi
Viestit: 8
Liittynyt: Marras 11, 2005 11 : 20

Viesti Kirjoittaja muuvi »

Noh, hyvinhän siinä käy. Ostin itse kutosen yli puoli vuotta sitten ja päivitin sen CS2:een. Tein kaikki rekisteröinnit, enkä ole saanut vielä ainuttakaan "roskapostia" tai mainosta, yhden laajan päivityksen kyllä.

Olen ollut erittäin tyytyväinen firmaan ja myös tuotteeseen. Bridgen käyttö helpottaa elämistä uskomattoman paljon. Kannattaa perehtyä siihen oikein tosissaan. Mulla se tarkoitti kolmea peräkkäistä viikonloppua.
jmr
Viestit: 526
Liittynyt: Maalis 15, 2003 18 : 54
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jmr »

Jatketaan tänne vanhan perään...

Onkohan joku löytänyt Photoshop 7 (Win) -versiota edullisesti, tuttu tarvitsisi ja rahaa on niukasti käytössä?

Muokkaus:
Löysin tämän
http://einkaufstipps.ebay.de/software/a ... op_7.0.htm
Ostan Sony/Minoltaa...tarjoa yv:llä.
nenonen
Viestit: 205
Liittynyt: Huhti 09, 2003 14 : 44

Viesti Kirjoittaja nenonen »

Jos jolla kulla pyörii päivitettävissä oleva kutos- tai seiskaversio ylinmääräsenä, ottakaa yv:nä tai maililla yhteyttä! Voisin olla kiinnostunut.
ljanne
Viestit: 36
Liittynyt: Loka 28, 2004 9 : 35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ljanne »

muuvi kirjoitti:Noh, hyvinhän siinä käy. Ostin itse kutosen yli puoli vuotta sitten ja päivitin sen CS2:een. Tein kaikki rekisteröinnit, enkä ole saanut vielä ainuttakaan "roskapostia" tai mainosta, yhden laajan päivityksen kyllä.

Olen ollut erittäin tyytyväinen firmaan ja myös tuotteeseen. Bridgen käyttö helpottaa elämistä uskomattoman paljon. Kannattaa perehtyä siihen oikein tosissaan. Mulla se tarkoitti kolmea peräkkäistä viikonloppua.
Siltä tosiaan vaikuttaa, oli laittanut palauttenkin jo kun rahat näkyivät tilillä. Sitten vain pakettia odottelemaan :-)
jmr
Viestit: 526
Liittynyt: Maalis 15, 2003 18 : 54
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jmr »

Tyhmä kysymys, mutta onko saksasta ostettu PS 6 tai 7 vain saksankielinen, vai löytyykö valikoista muutkin kielet. Sen tiedän että paperit ja cd:n kansi ainakin ovat saksaksi. Jos siis CS2-päivityksen haluaa vasta tulevaisuudessa. Toinen asia on että ilmeisesti yrittäjän ei kannata eu:ta kauempaa ostaa photoshoppia alv:n, tullien ym. muiden takia?
Ostan Sony/Minoltaa...tarjoa yv:llä.
nikohak
Viestit: 571
Liittynyt: Elo 25, 2004 15 : 11

Viesti Kirjoittaja nikohak »

jmr kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta onko saksasta ostettu PS 6 tai 7 vain saksankielinen, vai löytyykö valikoista muutkin kielet. Sen tiedän että paperit ja cd:n kansi ainakin ovat saksaksi. Jos siis CS2-päivityksen haluaa vasta tulevaisuudessa. Toinen asia on että ilmeisesti yrittäjän ei kannata eu:ta kauempaa ostaa photoshoppia alv:n, tullien ym. muiden takia?
Se on sen kielinen, minkä olet ostanut. Saksankielistä ei kait saa päivitettyä muunkieliseksi. Kannattaa ostaa "multilingual-versio", niitä ne saksalaiset useimmiten myy.
Tipe
Viestit: 8018
Liittynyt: Huhti 20, 2004 1 : 07
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tipe »

nikohak kirjoitti:
jmr kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta onko saksasta ostettu PS 6 tai 7 vain saksankielinen, vai löytyykö valikoista muutkin kielet. Sen tiedän että paperit ja cd:n kansi ainakin ovat saksaksi. Jos siis CS2-päivityksen haluaa vasta tulevaisuudessa. Toinen asia on että ilmeisesti yrittäjän ei kannata eu:ta kauempaa ostaa photoshoppia alv:n, tullien ym. muiden takia?
Se on sen kielinen, minkä olet ostanut. Saksankielistä ei kait saa päivitettyä muunkieliseksi. Kannattaa ostaa "multilingual-versio", niitä ne saksalaiset useimmiten myy.
Joo, mulla oli tuo 6:s versio mutlilingual... joten englannin murteinen meni siihen päälle päivityksenä ihan OK.
aisala
Viestit: 120
Liittynyt: Elo 17, 2004 22 : 15
Paikkakunta: Muurame

Onnistuihan se viimein

Viesti Kirjoittaja aisala »

Sainpas minäkin vihdoin toimivan PS6:n. Black Macig Golfin kanssa nokittelin aikani, ja arvaan, ettei kaiffarilla enää ole yritystään. ..

Dastec toimitti 6:n, jonka rekisteröinti onnistui. Enää tarvitsee säästää rahat päivitykseen.
"Kuva on pilalla viimeistään kun se painetaan lehteen"
janila
Viestit: 412
Liittynyt: Joulu 15, 2005 0 : 01

Viesti Kirjoittaja janila »

Onko tullut uusia ideoita Photoshopin ostamiseen? Katselin eBayn tarjontaa, mutta kukaan ei näytä myyvän PayPalilla. Todennäköisesti Creative Suite 2 Standard olisi suunnitelmissa, mutta pelkkä Photoshop CS2 riittäisi alkuun.
lasse_a83
Viestit: 314
Liittynyt: Tammi 25, 2005 16 : 28
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja lasse_a83 »

Kyselin tätä OEM versiota ja sen päivitystä adobelta.

OEM versiota saa käyttää ja se ei ole laiton vaikka ostais ilman sitä vekontinta minkä mukana OEM versio tuli. Mitään tukea adobe ei anna OEM versiolle eikä päivitys mahdollisuutta.

OEM version päivittäminen ei pitäisi onnistua mutta jos niin tämä on laitonta.
eli Sorry kaikki ketkä ovat laittaneet rahaa noihin päivityspaketteihin. teillä on laiton versio :)

Kyllä se vaan on maksettava se 1000€ ja olla iloinen.
MattiH
Site Admin
Viestit: 6289
Liittynyt: Tammi 08, 2003 20 : 57
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

lasse_a83 kirjoitti:Kyselin tätä OEM versiota ja sen päivitystä adobelta.
Olisiko tässä vähän yksipuolinen tulkinta asiasta. Aikanaanhan MS yritti kieltää OEM-versioiden kaikenlaisen myynnin, mutta Suomen oikeuslaitos oli vähän eri mieltä.

Adoben mielestä lienee myös laitonta käyttää USA:sta ostettua fotaria Euroopassa :-)
lasse_a83
Viestit: 314
Liittynyt: Tammi 25, 2005 16 : 28
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja lasse_a83 »

MattiH kirjoitti:Adoben mielestä lienee myös laitonta käyttää USA:sta ostettua fotaria Euroopassa :-)
niin kukakohan sen ohjelman on tehnyt ja kuka määrä mikä on laitonta ja mikä ei.

Jos adobe sanoo näin ni se on niin.
MattiH
Site Admin
Viestit: 6289
Liittynyt: Tammi 08, 2003 20 : 57
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

MattiH kirjoitti:... Aikanaanhan MS yritti kieltää OEM-versioiden kaikenlaisen myynnin, mutta Suomen oikeuslaitos oli vähän eri mieltä.
Eri asia sitten on, jos sarjanumerolla päivitys ei onnistu.

Voihan olla, että Adobe on oikeassa tuossa OEM-versioiden käytössä (ja onko tuo ylipäätään Adoben virallinen kanta?) Aiemminhan Adoben mukaan oli sallittua ostaa Saksan OEM-versioita (siis täysversioita) ja päivittää niitä uudempaan.

Aina kannattaa muistaa, että valmistajaosapuoli ei voi sanella yksipuolisesti kohtuuttomia sopimuksia. Suomessa toimitaan Suomen lakien mukaan.

Fotarista voi hankkia oppilaitosversion, jonka voi myöhemmin päivittää täysversioksi. Jos töihin on hankittu fotari, niin sitä voi käyttää kotona (jollei samanaikaisesti tuo toinen versio ole käytössä).

Omaa lehmää minulla ei ole tässä keskustelussa, meille hankittiin aikoinaan jo fotarin viitos-versio (suite-paketin mukana). Sitä sitten on päivitetty aina uusimpaan versioon.
fotografie
Viestit: 4
Liittynyt: Helmi 08, 2005 15 : 21
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Photoshop CS 2

Viesti Kirjoittaja fotografie »

Mä olen ihan uusi tällä ostopalstalla ja nyt minua kiinnostaisi tietää onko kukaa ostanut koskaan tällaisesta paikasta http://www.softcomputerware.com/category.php?category=3
photaria.
Hinta on aivan käsittämättömän edullinen ja jotenkin epäilyttää että tässä olisi joku huijausyritys menossa???
-- R.C.Snellman
Kivääritehtaankatu 8 A / kuvataiteilijat
40100 Jyväskylä
FINLAND
+358 (0)44 566 9736
rune.snellman@pp.inet.fi
duluz
Viestit: 238
Liittynyt: Joulu 12, 2005 17 : 58

Re: Photoshop CS 2

Viesti Kirjoittaja duluz »

fotografie kirjoitti:Hinta on aivan käsittämättömän edullinen ja jotenkin epäilyttää että tässä olisi joku huijausyritys menossa???
Käsittämätön hinta on tosiaan useasti niin käsittämätön ettei se voi pitää paikkaansa. Tuolta linkin takaa kun vilkaisee, niin tekstit We Offer For $69.95 ja You Save: $530.00 Photoshop CS2:n kohdalla ovat varmastikin juuri sitä mitä näyttävätkin olevan - liian hyvää ollakseen totta.
\0/
MattiH
Site Admin
Viestit: 6289
Liittynyt: Tammi 08, 2003 20 : 57
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Photoshop CS 2

Viesti Kirjoittaja MattiH »

fotografie kirjoitti:Mä olen ihan uusi tällä ostopalstalla ja nyt minua kiinnostaisi tietää onko kukaa ostanut koskaan tällaisesta paikasta http://www.softcomputerware.com/category.php?category=3
photaria.
Hinta on aivan käsittämättömän edullinen ja jotenkin epäilyttää että tässä olisi joku huijausyritys menossa???
Ketjun alkupäässä kerrotaan Saksan eBayn kautta hankituista fotarin OEM-versioista, tuon linkin takaa löytyy ihan toisenlaista tavaraa...
fotografie
Viestit: 4
Liittynyt: Helmi 08, 2005 15 : 21
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Entäs täältä?

Viesti Kirjoittaja fotografie »

entäs mitä mieltä tästä paikasta?
https://www.esoftdownloads.net/products.htm

Adobe Photoshop CS2 software, the professional image-editing standard and leader of the Photoshop digital imaging line, delivers more of what you crave. Groundbreaking creative tools help you achieve extraordinary results. Unprecedented adaptability lets you custom-fit Photoshop to the way you work. And with more efficient editing, processing, and file handling, there's no slowing you down. Windows full version. Full Professional Version for Windows.


Retail price: $699.00
Our download price: $199.95 (For broadband internet users)


...tai mistä Photoshoppia kannattaisi hankkia...vastauksia...pliis!!!
-- R.C.Snellman
Kivääritehtaankatu 8 A / kuvataiteilijat
40100 Jyväskylä
FINLAND
+358 (0)44 566 9736
rune.snellman@pp.inet.fi
garfield
Viestit: 168
Liittynyt: Kesä 07, 2004 15 : 39

Re: Photoshop CS 2

Viesti Kirjoittaja garfield »

fotografie kirjoitti:Mä olen ihan uusi tällä ostopalstalla ja nyt minua kiinnostaisi tietää onko kukaa ostanut koskaan tällaisesta paikasta http://www.softcomputerware.com/category.php?category=3
photaria.
Hinta on aivan käsittämättömän edullinen ja jotenkin epäilyttää että tässä olisi joku huijausyritys menossa???
Palvelun ehdoissa lukee (terms & conditions):

2.3. You cannot register the software with the manufacturer and updates are available not for all the products;
2.4. You do not receive printed license documentation;

Eli tuo vastannee kysymykseen kannattaako täältä ostaa?
valotus
Viestit: 358
Liittynyt: Heinä 15, 2003 22 : 38

Re: Photoshop CS 2

Viesti Kirjoittaja valotus »

garfield kirjoitti:
Palvelun ehdoissa lukee (terms & conditions):

2.3. You cannot register the software with the manufacturer and updates are available not for all the products;
2.4. You do not receive printed license documentation;

Eli tuo vastannee kysymykseen kannattaako täältä ostaa?
Heh, on sentään mainittu oikein ehdoissa. :)

Itse meinasin retkahtaa CS3:n osalta semiedulliseen englantilaismyyjän hintaan, mutta onneksi myyjä oli tällä kertaa rehellistä sorttia ja palautti rahat ennen kuin edes tavara ehti tänne asti.

Kyseessä oli siis iskemätön, muoveissa oleva, täydellinen Photoshopin CS3 versio painettuine manuaaleineen kaikkineen. Eron olisi huomannut siinä vaiheessa kun softan aktivointia olisi yrittänyt Adobelta...

Niitä nyt vaan on hyvin tehtyinä piraatteina näköjään netti täynnä, eli hinnan ei tarvitse olla edes poikkeuksellisen edullinen ja softa voi olla silti feikki. Halvemmalla myytävät vanhemmat versiot ja OEM lisenssit ovat asia erikseen.
Vastaa Viestiin