habannaama kirjoitti:... olisiko oman mielenterveytesi kannalta paras vaihtoehto ottaa se Sony ja viedä esim. edellä mainttuun huoltoon jossa mitä ilmeisimmin ammattitaitoa toisin kuin ruattinmaalla ?
Tuskin tämä keissi nyt täysin stressitöntä sinulle on niin miksi ehdointahdoin jatkat tuulimyllyjä vastaan.
Siis tarkoititko, että veisin takuunalaisen viallisen Sonyn JAS:lle huoltoon?
JAS ei ole Sonyn huoltoliike ja heillä ei ole tuosta kamerasta kokemusta.
Samoin se ns huolto olisi luultavasti suositus vaihtaa kamera uuteen, koska kennon vaihto on kallis operaatio.
Sonyn pitäisi pystyä kantamaan vastuu näin yksinkertaisessa asiassa.
Kun Sonyn oma asiakaspalvelu toteaa, että kamera on ihan päreinä ja lupaa toimittaa lausunnon, jossa asia todetaan, niin siihen tulee luottaa. Nyt valitettavasti meni lähes kuukausi täysin hukkaan, koska minulle taas valehdeltiin tai annettiin väärää tietoa, miten tuon nyt tulkitsee.
En ota tästä yhden rungon vajauksesta mitään isoa stressiä. Antaa huollon stressata tämän kameran kanssa.
Toisaalta nyt ehkä ymmärrät senkin, että videokuvaan tällaisen rungon ulkoisen kunnon ja kolhut siten, että siinä tallenteessa näkyy sarjanumero ja jokainen yksityiskohta, jotta huolto ei voi väittää, että olisin pudottanut ja kolhinut laitteen ja vika johtuisi siitä. Nimittäin sitten aikanaan, kun vika tunnustetaan, niin sitten alkaa se syyllisen etsintä. Voitte hyvin kuvitella, että ketähän huolto mahdollisesti tässä syyttää.