SONY Jenkkien #2 !!!

Canon EOS R, 1D, 5D, Nikon Z7/Z6,D500/D5/D7200/D750/D810/Df/D610, Fuji S2/S3 Pro/XT-n, Olympus Pen-F, M10, M5, Pentax K D ja ist D-sarja, Sony A7/A9 jne.
aikaarska
Viestit: 11974
Liittynyt: Joulu 06, 2004 6 : 41

Re: SONY Jenkkien #2 !!!

Viesti Kirjoittaja aikaarska »

Hannu KH kirjoitti:Sony olis kokonsa puolesta sopiva, Olympus on kiva kantaa mutta kuvaamiseen liian pieni, vähempi valinnanvara nappuloiden tuunaamiselle olis riittänyt. Valikkohässäkkä kamala ja joka kerta piti aloittaa alusta eikä viimeisimmästä käytetystä niinkuin Canonin valikot alkaa.
En ole varma mistä Sonyn mallista puhut, mutta itse olen kokenut A7RII mallin oikein hyvä kokoiseksi nappuloineen päivineen. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että sen tavoitteena on olla suhteellisen pienikokoinen kinokamera.
Jos haluaa jämäkkyyttä ja isompaa kokoa myös nappuloihin, niin sitten täytyy kuvat ajollakin isommalla rungolla. Luulen, että Sony on ajatellut tässä kohtaa heidän A99 (mark II) malliaan. Tosin olen käsittänyt huhujen perusteella, että Sonylta olisi tulossa peilitön A9 malli, joka olisi isompi kuin nykyiset A7 kamerat...

'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Hannu KH
Viestit: 7835
Liittynyt: Tammi 23, 2003 22 : 54
Paikkakunta: Banaanilaakso
Viesti:

Re: SONY Jenkkien #2 !!!

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

aikaarska kirjoitti:
Hannu KH kirjoitti:Sony olis kokonsa puolesta sopiva, Olympus on kiva kantaa mutta kuvaamiseen liian pieni, vähempi valinnanvara nappuloiden tuunaamiselle olis riittänyt. Valikkohässäkkä kamala ja joka kerta piti aloittaa alusta eikä viimeisimmästä käytetystä niinkuin Canonin valikot alkaa.
En ole varma mistä Sonyn mallista puhut, mutta itse olen kokenut A7RII mallin oikein hyvä kokoiseksi nappuloineen päivineen. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että sen tavoitteena on olla suhteellisen pienikokoinen kinokamera.
Jos haluaa jämäkkyyttä ja isompaa kokoa myös nappuloihin, niin sitten täytyy kuvat ajollakin isommalla rungolla. Luulen, että Sony on ajatellut tässä kohtaa heidän A99 (mark II) malliaan. Tosin olen käsittänyt huhujen perusteella, että Sonylta olisi tulossa peilitön A9 malli, joka olisi isompi kuin nykyiset A7 kamerat...
Jotain kahvallista A7:aa oon käteen kokeillut, ja se on sopivan kokoinen.
Canonin 5D mk3 kahvallisena on iso, mutta hyvän muotoilun ansiosta sopii tosi hyvin mun käteen.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
mremonen
Viestit: 9240
Liittynyt: Joulu 10, 2003 15 : 43
Paikkakunta: itähelsinki
Viesti:

Re: SONY Jenkkien #2 !!!

Viesti Kirjoittaja mremonen »

temama kirjoitti:jippijappijai!! se on kuulkaash pojjaat sillä tavalla, että Soni on ny sitten USA number #2 mitä tulee täyskennoisten (ainoita oikeita) tigijärkkäreiden myyntiin!!
No, kuka mitäkin breitbart-sivustoa seuraa. Pakkohan näitä juttuja on keksiä, kun ei omillaan pärjää.

https://photographylife.com/sony-overta ... ame-sales/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja lisää voi tutkia vaikka tuosta: https://photographylife.com/are-mirrorl ... y-growing/" onclick="window.open(this.href);return false;
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
ruutu
Viestit: 1312
Liittynyt: Tammi 10, 2007 22 : 44

Re: SONY Jenkkien #2 !!!

Viesti Kirjoittaja ruutu »

mremonen kirjoitti:
temama kirjoitti:jippijappijai!! se on kuulkaash pojjaat sillä tavalla, että Soni on ny sitten USA number #2 mitä tulee täyskennoisten (ainoita oikeita) tigijärkkäreiden myyntiin!!
No, kuka mitäkin breitbart-sivustoa seuraa. Pakkohan näitä juttuja on keksiä, kun ei omillaan pärjää.

https://photographylife.com/sony-overta ... ame-sales/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja lisää voi tutkia vaikka tuosta: https://photographylife.com/are-mirrorl ... y-growing/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jäiköhän mitään dagenefteriin, kun näköjään voitonjuhlassa tyhjeni ensimmäinen pakki....;-)???
temama
Viestit: 10018
Liittynyt: Maalis 13, 2008 9 : 12

Re: SONY Jenkkien #2 !!!

Viesti Kirjoittaja temama »

ruutu kirjoitti:
mremonen kirjoitti:
temama kirjoitti:jippijappijai!! se on kuulkaash pojjaat sillä tavalla, että Soni on ny sitten USA number #2 mitä tulee täyskennoisten (ainoita oikeita) tigijärkkäreiden myyntiin!!
No, kuka mitäkin breitbart-sivustoa seuraa. Pakkohan näitä juttuja on keksiä, kun ei omillaan pärjää.

https://photographylife.com/sony-overta ... ame-sales/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja lisää voi tutkia vaikka tuosta: https://photographylife.com/are-mirrorl ... y-growing/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jäiköhän mitään dagenefteriin, kun näköjään voitonjuhlassa tyhjeni ensimmäinen pakki....;-)???
mitäh! hähö!?

paket on kyllä kieltämätä liian tyhjiä totatosiaan, mutta SKRIIVASIN JO EDELLISELLÄ SIIVULLA, ETTÄ SONILTA ON TULOSSA PEILITÖNTÄ KINOKAMERAA EHKÄP JO KESÄXI, MUTTA MITÄ TULEE CAANONILTA, MITÄ NIIKKONILTA??, eli tiedä vaikkap ero vaan kasvaa. Sony kohta U.S.A #1 !!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
Maffer
Viestit: 21572
Liittynyt: Elo 20, 2008 17 : 32
Viesti:

Re: SONY Jenkkien #2 !!!

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Samat jantterit näitä loppupelissä ostaa. Jos ei peili sovi jollain hetkellä niin kokeillaan pleikkaria. Se virta käy myös toiseen suuntaan. Sekin selittää miksi peilittömien kasvuvauhti on kusahtamaan päin alkuinnostuksen jälkeen.

Ja mitäs sitten jos kaikille on saatu lopulta tuputettua se peilitön?
temama
Viestit: 10018
Liittynyt: Maalis 13, 2008 9 : 12

Re: SONY Jenkkien #2 !!!

Viesti Kirjoittaja temama »

Maffer kirjoitti:Samat jantterit näitä loppupelissä ostaa. Jos ei peili sovi jollain hetkellä niin kokeillaan pleikkaria. Se virta käy myös toiseen suuntaan. Sekin selittää miksi peilittömien kasvuvauhti on kusahtamaan päin alkuinnostuksen jälkeen.

Ja mitäs sitten jos kaikille on saatu lopulta tuputettua se peilitön?
nooh. sitte iha sama kaava&menox kun kun muutenki; eli tehdään parempia peilittömiä, jengi haluaa taas parempaa ja sitte tehdään taas parempaa jne.
ainahan parannettavaa löytyy. uutta pitää olla, jos ei muuta niin objekstiiveja.
tää ala kehittyy ja muuttuu niin paljo lähivuosina. tiedä mitä ihmettä valokuvauksenki saralla.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
nomad
Viestit: 20313
Liittynyt: Huhti 26, 2007 16 : 22

Re: SONY Jenkkien #2 !!!

Viesti Kirjoittaja nomad »

temama kirjoitti: paket on kyllä kieltämätä liian tyhjiä totatosiaan, mutta SKRIIVASIN JO EDELLISELLÄ SIIVULLA, ETTÄ SONILTA ON TULOSSA PEILITÖNTÄ KINOKAMERAA EHKÄP JO KESÄXI, MUTTA MITÄ TULEE CAANONILTA, MITÄ NIIKKONILTA??, eli tiedä vaikkap ero vaan kasvaa. Sony kohta U.S.A #1 !!
D5:sta lukuunottamatta Nikonin kinokameroiden mallisto on 2-3 vuotta vanhaa. On odotettavissa, että koko paletti uusiutuu kuluvan vuoden aikana.
Vastaa Viestiin