Muotokuvat

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
JL Anttola
Viestit: 1215
Liittynyt: Loka 17, 2021 10 : 39

Muotokuvat

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Studiossa ollu ruuhkaa, on taas se aika vuodesta. Potrettikuvaukseen jonossa tulossa asiakkaita. Tarviivat kuvia netin deittipalstoille - "etsitään kumppania tositarkoituksella." Sitä luulee, että mikään ei ole helpompaa, kuin muotokuvan ottaminen hyvissä studio-olosuhteissa. Helppo on kuvia ottaa, mutta kun kuvasta pitäs ilmetä asiakkaan ulkomuodon lisäksi hänen luonteenlaatunsa ja ominaisuutensa, niin siinäpä pulma!

Laitan muutaman kuvan esille viimeaikojen kuvauksista, mitenkä oon mielestänne onnistunut?

Kuva 1. Tää tyyppi kertoi olevansa jännittävä, vähän salaperäinenkin! Puolääneen arvelin, että ootkohan jo yli-ikänen koko markkinoille... pirulauta kuuli, ja sano, että ite taijat olla jo ohittanu kaikki elämän riemut, ota sinä pappa vaan niitä kuvia, siitä sulle maksetaan, ja kyllä tässä vielä kiki pök...
Kuva


Kuva 2. Tää kerto, että kuvasta pitäs ilmetä, että hän on luotettava ja vakaa tyyppi, eikä mikään haihattelija ja kertaseuran tavoittelija...
Kuva


Kuva 3. Tää teki selväks, että hän on värikäs ja vahvatahtonen tyyppi, ja vaatii elintilaa ympärilleen, ja ne asiat pitää kuvasta ilmetä, eiku töihin!
Kuva


Kuva 4. Tää hipsehti varovasti ovelle, että täältäkö niitä kuvia saa? Asettu seisomaan kuvattavaks jalat haarallaan. Tää oli kait niitä tekoäly-tyyppejä; käytiin nimittäin seuraava keskustelu:
Minä: Tuota tuota... tuliskohan fiksumpi vaikutus, jos pitäsit suuta kiinni?
Asiakas: TÄ?
Kuva
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
temama
Viestit: 10030
Liittynyt: Maalis 13, 2008 9 : 12

Re: Muotokuvat

Viesti Kirjoittaja temama »

Erittäin hyvä ketjun aloitus/otsikko.

Ihmisten muotokuvia olisi nastaa saa enemmän tänne. Nissä on kuitenkin omat haasteensa esim valaistuksen kanssa ym.

Jaakon photostudio on julkaissut hienot fotot lintusista! Kuva 2 on mun suosikki! Linnun väritys rimmaa kivasti hyvin blurrautuneen taustan kanssa.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
Vastaa Viestiin