Pyhäjärvi Tour - muutama matkalta

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Magneetto
Viestit: 1526
Liittynyt: Helmi 03, 2010 15 : 19

Pyhäjärvi Tour - muutama matkalta

Viesti Kirjoittaja Magneetto »

Kuva
Kuva
KuvaKuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Tulikin melkosesti taas...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
niffe
Viestit: 2158
Liittynyt: Marras 11, 2012 21 : 56

Re: Pyhäjärvi Tour - muutama matkalta

Viesti Kirjoittaja niffe »

Kivoja kuvia. Mikähän Pyhäjärvi on kyseessä?
Magneetto
Viestit: 1526
Liittynyt: Helmi 03, 2010 15 : 19

Re: Pyhäjärvi Tour - muutama matkalta

Viesti Kirjoittaja Magneetto »

Sykylän
JL Anttola

Re: Pyhäjärvi Tour - muutama matkalta

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Melkein kuin IKInhan matkassa! Kovasti mukavia on minun silmiini nuo, kulttuuria ja maisemia. Puuttuvat puiden lehdet tekevät toisaalta ympäristön karummaksi, kovemmaksi, mutta toisaalta avaavat näkymiä mitä ei kesällä ole esillä. Ja fillari on luultavasti vauhdiltaan aika sopiva väline maisemien ja kuvauskohteiden havainnointiin. Kun itse jo olen reilusti pappaiässä, on alkanut houkuttaa moottoroidun kakspyöräsen hukkaaminen - toisen jo viime kesänä hukkasinkin, yks vielä jäi - ja sähköavusteisen fillarin hommaaminen tilalle. Avusteisella kehnompkuntonenkin sais vähän enemmän lenkkiin pittuutta...

Palokärkikin suostunut yhteistyöhön kuvaajan kanssa, ei ole miun kokemuksien mukkaan ihan innostuneimpia poseeraamaan. Joskus aikasemmassa elämässä eri paikkakunnalla oli usein kuljetun ulkoilulenkin varrella sellanen pienen metsäpalon kokenut paikka, missä koputtajilla askartelupaikkoja riitti. Kun paikkaa lähestyi ja jäi paikalleen, palokärki meni puun taakse odottamaan kulkijan ohimenoa, mutta ei lentänyt pois puusta. Kun ei kuulunut mitään, kohta pää pilkisti jommalta kummalta puolelta runkoa, yleensä hieman katoamispaikkaa ylempää tai alempaa, ihmettelemään, että vieläkö se kulkija siinä seisoo... ei ollut silloin sellaista kuvauskalustoa eikä edes harrastusta, että olisi voinut yrittää sitä kurkistusta talteen. Tai talteen se kyllä jäi, omalle kovalevylle, mutta muille näytettäväksi muuten kuin kertomuksena.

Kiitokset kuvista, fillarikuume senkun nousee!

JL
Magneetto
Viestit: 1526
Liittynyt: Helmi 03, 2010 15 : 19

Re: Pyhäjärvi Tour - muutama matkalta

Viesti Kirjoittaja Magneetto »

Kiitokset kommenteista.
Vastaa Viestiin