Se siitä.
-
Re: Se siitä.
tervehdys.
Varovasti , aralla mielellä sekaannun vielä sivulauseella tähän mittelöön: Olen ymmärtänyt tai ainakin toivon joidenkin vinkkien perusteella Temaman olevan EVP juopponassu, minkä toivon kommenteissa huomioitavan...
Hassel on (oli?) omassa luokassaan yksityiskohtien näkijänä minkä Spegekin tuossa edellä myönsi. Siltä osin uskon Spegen todistuksen (savo-kertoimellakin).
Varovasti , aralla mielellä sekaannun vielä sivulauseella tähän mittelöön: Olen ymmärtänyt tai ainakin toivon joidenkin vinkkien perusteella Temaman olevan EVP juopponassu, minkä toivon kommenteissa huomioitavan...
Hassel on (oli?) omassa luokassaan yksityiskohtien näkijänä minkä Spegekin tuossa edellä myönsi. Siltä osin uskon Spegen todistuksen (savo-kertoimellakin).
-
- Viesti:
Oli miten oli, jään vilpittömästi kaipaamaan hasselia ja hänen valokuviaan. Opin niistä paljon.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
voi spege hyvä. täytyy myöntää, ett vedin ton huikkasen kieliposkessa kuin huumormielellä lonkalta M/27 Pystykorvalla SA kenttäpakkeja sodan loputtua tai pakenevia ryssiä kannuksille. sillä enhänminä mistään mitään voi tietää.spege kirjoitti:Kuvitteletko juopponassu Sony-vöyhöttäjä tosiaan, että valokuvaeversti evp. Hassel ja minä olemme yksi ja sama henkilö ??! Uskomaton väite ja käsittämätöntä pilkantekoa mahtavasta Suur-Sawon nikonistien ylipäälliköstä!temama kirjoitti:Noh, mutta Hassels onkin arvoisan spegen toinen sivupersoonallisuus, niin kyllähän sen ymmärtää jos tahtoo vaikkapa terapiamielessä eläköittää toisen hassunassun.
No, toisaalta en ihmettele suuresti, jos Temukan kaltainen sekopää Sony-intoilija on sen luokan puusilmä, ettei kykene erottamaan eversti Hasselin ja minun visuaalista ja verbaalista ilmaisua tosistaan!
juolahti vain mieleen, kun hasselssin poistuminen ja teitin comeback ajoittui niin sopivasti samaan aikaan!! sinänsä verbaalisen ilmaisun eroista on turha höpistä. luulisi hyvän tarinaniskijän osaavan ny pari hahmoa tähän foorumielämään kehitellä. mutta se siitä!
olen sentään oikein iloinen, että olet taas mukana tässä turinaporukassa!
eiköhän se hasselskin sieltä vielä tupsahda, pienen luovan tauon jälkeen??!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Näyttäähän tuolla Flickr:ssä ainakin toveri Hasselilta tulleen parikin loistavaa otosta, tämän säikeen aloituksen jälkeen, että ei hän varmaankaan kokonaan ole kameroita kuopannut. :) Sen verran loistavaa tuotosta oli että hieno olisi täälläkin kuvat nähdä foorumilla!
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
-
- Viesti:
-
-
No niimpä näyttää.. hitto.. se hahmo keltalehtisessä metsässä oli loistava. Tuota edellinen kuva.. harmi..Kryptos kirjoitti:Yksi ainoa jäähyväiskuva näkyvillä. Ainakin minulle.
Instagram: jani.honkala
-
Jos oikein oon ymmärtänyt toisaalta niin Hassel ei mihinkään katoa, jotain muuta kylläkin loppuu vuodenvaihteessa. Liittynee Hasseliin se juttu jotenkin.
Mut aika näyttää....
Mut aika näyttää....