Klassikko: mikä näyttö 24"?, osa 2

Kuvankäsittelyä, mitä vain
XTC Riders
Viestit: 352
Liittynyt: Elo 25, 2011 11 : 59
Viesti:

Re: Klassikko: mikä näyttö 24"?, osa 2

Viesti Kirjoittaja XTC Riders »

Jahas, tuodaanko tämä topic vuodelle 2017... Mikäs se olis se the näyttö nyt kuvankäsittelyyn hintaluokka n.350€??

-H
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Whig
Viestit: 828
Liittynyt: Elo 15, 2003 9 : 00

Re:

Viesti Kirjoittaja Whig »

pohjoma kirjoitti:Mites ne 4K-näytöt? Onko niitä vielä(kään) kellään käytössä? Jos on, kokemuksia, vihjeitä ym tietoa kaipailisin hankinnan pohjaksi. Win 10 ympäristöön, rauta ja uusittu näytönohjain mahtaa olla riittävän tehokkaita homman pyörittämiseen. Eli mihin hankinnassa kannattaa kiinnittää huomiota, koko varmaan väh 27", ehkä vähän suurempikin.
Itse hankin juuri Asus 32" PA329Q 4K näytön johon olen ainakin vielä ollut ihan tyytyväinen. En tosin ole kuvia vielä kerinnyt sillä muokkailemaan mutta katselussa ainakin ollut jees.

Edit: Kas olikin turhan vanha viesti johon vastasin :-D
Huuto.net <- Objektiiveja yms. Canoniin yms.
Flickr
Instagram
Jonkulaine
Viestit: 6
Liittynyt: Marras 29, 2010 14 : 35

Re: Klassikko: mikä näyttö 24"?, osa 2

Viesti Kirjoittaja Jonkulaine »

Olen etsiskellyt uutta näyttöä. Kuvailen sekä järkkärillä, että myös nykyisin kopterilla phantom 4 pro jolla saa myös aikaiseksi hyvää jälkeä. Kopterilla tulee kuvailtua paljon myös videolla joka on parhaimmilla asetuksilla 4k luokkaa, siispä nyt näytöksi myös 4K näyttö joka on laadukas myös kuvankäsittelyyn.

Nyt törmäsin tuollaiseen ja pisti miettimään kun vertaa muihin ainakin "paperilla vastaaviin" : ovat hinnaltaan lähes ja jopa reilusti ylikin kaksinkertaisia. On niin uusi tapaus ettei löydy vielä mistään päin maailmaa testejä eikä käyttäjäkokemuksiakaan. Saatavana mm. verkkokaupassa n. 750e hintaan ja Multitronicilta n. 650e hintaan.

Tällainen: Lenovo ThinkVision P27u 4K UHD tuotenumero: 61B0GAT1EU , ominaisuuksia mm. 145,7% sRGB, 99,5% AdobeRGB, 97,9% DCI-P3, 99,5% BT.709 ja muutkin ominaisuudet näkyy olevan vähintäänkin hyviä.

Mitäpä olette mieltä?
Vastaa Viestiin